Αύριο (10/05) η ετήσια γιορτή βράβευσης των κορυφαίων αθλητών και ομάδων για τις χρονιές 2019, 2020, 2021 και 2022!
Επιστροφή στην κανονικότητα. Μετά από τέσσερα και πλέον χρόνια, η ΚΟΕΚ πραγματοποιεί αύριο Τετάρτη στις 7μ.μ., στο Ολυμπιακό Μέγαρο, στην αίθουσα ΟΠΑΠ «Ευ Αγωνίζεσθαι» την ετήσια γιορτή βράβευσης των κορυφαίων αθλητών και ομάδων για τις χρονιές 2019, 2020, 2021 και 2022.

