ΜΗΝΥΜΑ σε Ουαγκέ και Τσίκο... από την εξέδρα! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)
Δύο μικρά παιδιά που βρίσκονται στην κερκίδα της Ανόρθωσης, πήραν μαζί τους πλακάτ, μέσω των οποίων ζητούν από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας τους, Ουαγκέ και Τσίκο, να τους χαρίσουν τις φανέλες τους!

