Η ενδεκάδα ανάγκης του Οκκά κόντρα στην ΑΕΚ
Η αρχική ενδεκάδα της Ανόρθωσης για τον αγώνα της 9ης αγωνιστικής των πλέι-οφ, κόντρα στην ΑΕΚ(19:00).



Δηλώσεις στην κάμερα της Primetel παραχώρησε ο Σάββας Αβραάμ, μέλος της διοικούσας επιτροπής.
Η αρχική ενδεκάδα της Ανόρθωσης για τον αγώνα της 9ης αγωνιστικής των πλέι-οφ, κόντρα στην ΑΕΚ(19:00).
Η ανταπόκριση στην οικονομική εκστρατεία των οπαδών της Ανόρθωσης για να σώσουν το «Αντώνης Παπαδόπουλος» είναι τεράστια και συγκινητική.
Την τελευταία εβδομάδα είναι σε εξέλιξη απίστευτη κινητοποίηση για να αντιμετωπιστούν οι δύσκολες καταστάσεις (κυρίως οικονομικές) στην Ανόρθωση.
Με ενδεκάδα ανάγκης θα παραταχθεί η Ανόρθωση στο αποψινό (19:00) ντέρμπι με αντίπαλο την ΑΕΚ στην «Αρένα», για την 9η αγωνιστική των πλέι-οφ του Α' γκρουπ.
Μεγαλειώδης είναι η ανταπόκριση των Ανορθωσιατών για να σωθεί το «Αντώνης Παπαδόπουλος». Μαζικά δίνει ο καθένας ό,τι μπορεί για να εξασφαλιστεί το οικονομικό ποσό που απαιτείται για να μην προκύψουν νέα προβλήματα με το χρέος.
Με ανακοίνωσή τους οι οργανωμένοι φίλοι της Ανόρθωσης ενημερώνουν για το πως έχει μέχρι στιγμής η διαδικασία της εκστρατείας εισφορών. Παράλληλα, ενημερώνουν πως στον επικείμενο αγώνα θα υπάρχει αντίτιμο εισιτηρίου 10 ευρώ.
Η Ανόρθωση ανέβασε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πλάνα από τις προπονήσεις, από τον κόσμο αλλά και λόγια παλαίμαχων.
Ο Ουσεϊνού Τιουνέ αποχώρησε και αυτός από την Ανόρθωση, ενώ μάλιστα χάρισε μεγάλο μέρος των δεδουλευμένων του στην Ανόρθωση.
Στόχος της κίνησης αυτής είναι η οικονομική ενίσχυση της ομάδας, αφού οι οπαδοί της θα αγοράζουν εισιτήριο για να δούνε τον αγώνα από την γιγαντοοθόνη.
Ανάρτηση από μέλους της διοικούσας Επιτροπής της Ανόρθωσης, τον Κυριάκο Πραστίτη!
Η Ανόρθωση ενημερώνει πως θα στηθούν γιγαντοοθόνες στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», για τον αγώνα κόντρα στην ΑΕΚ.