ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ

ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ

Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.

Το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, η Stoiximan GBL άλλαξε στέγη...

Από σήμερα και για τα επόμενα 2+1 τα δικαιώματά του ανήκουν στον όμιλο ΣΚΑΪ με τη σύμφωνη γνώμη ΟΛΟΥ του ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.

Στη συνεδρίαση που έγινε σήμερα, η πρόταση του ομίλου ΣΚΑΪ έγινε αποδεκτή από όλες τις ομάδες (14-0) έχοντας ως αντίπαλο αυτή της ΕΡΤ.

Η ομόφωνη απόφαση αυτή δείχνει ότι υπήρχε φθορά ανάμεσα στις σχέσεις των ομάδων και του ΕΣΑΚΕ με την κρατική τηλεόραση, αλλά την ίδια στιγμή έμειναν απολύτως ικανοποιημένοι όλοι, από το πλάνο προβολής των αναμετρήσεων του πρωταθλήματος που κατέθεσε ο όμιλος ΣΚΑΪ.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Τέλος εποχής για Ανδρέα Χριστοφή στην ΕΝΠ – Η αποχαιρετιστήρια ανάρτησή του

Τέλος εποχής για Ανδρέα Χριστοφή στην ΕΝΠ – Η αποχαιρετιστήρια ανάρτησή του

Ο Ανδρέας Χριστοφή με ανάρτηση στα social media αποχαιρέτησε την ΕΝΠ.