«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Δείτε το ποστάρισμα των «γαλαζοκιτρίνων»:
2000 Legends-The Legacy continues #ONECENTURYONELEGEND #APOELFC #monoAPOEL pic.twitter.com/Ulr6CE4Nha
— APOEL FC (@apoelfcofficial) June 22, 2026
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις