Δριμεία επίθεση της Ατλέτικο στη Ρεάλ: «Μας κάνετε να γελάμε ακόμα περισσότερο και από την Μπαρτσελόνα»
Μετά τα emojis γέλιου, η Ατλέτικο Μαδρίτης προχώρησε σε ανακοίνωση με πολύ έντονο ύφος προς τη Ρεάλ Μαδρίτης!




Ο Ελλαδίτης μετά από μια πολύ καλή σεζόν αφήνει την Ομόνοια για την Νυρεμβέργη, με τους πράσινους να μην έχουν οικονομικό όφελος.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις