ΟΜΟΝΟΙΑ: Το συγκινητικό «αντίο» του Γιόβετιτς

ΟΜΟΝΟΙΑ: Το συγκινητικό «αντίο» του Γιόβετιτς

Ο Στέβαν Γιόβετιτς μετά από δύο χρόνια στην Ομόνοια, αποχωρεί από την ομάδα, και πλέον βλέπει το επόμενο του βήμα που θα είναι στην Σερβία.

Με ανάρτηση του στα social media αποχαιρετήσε το τριφύλλι γράφοντας «Goodbye Omonia».

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stevan Jovetic (@stevanjovetic)

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΠΑΣΠ: Η χρυσή ενδεκάδα του μέλλοντος! Τα βραβεία των κορυφαίων του πρωταθλήματος U19

ΠΑΣΠ: Η χρυσή ενδεκάδα του μέλλοντος! Τα βραβεία των κορυφαίων του πρωταθλήματος U19

Μια από τις σημαντικότερες βραβεύσεις που πραγματοποιεί κάθε χρόνο ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Ποδοσφαιριστών είναι η ανάδειξη των κορυφαίων του πρωταθλήματος U19.