Αυτό είναι το νέο ΔΣ του Ολυμπιακού με πρόεδρο τον Πέτρο Σάββα
Καταρτίστηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ολυμπιακού Λευκωσίας, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση του Σωματείου στις 08/06/2026 και θα έχει θητεία δύο ετών.




Πάει καλά το πράγμα, όπως πληροφορείται η στήλη. Είναι θέμα χρόνου, όχι η ανακοίνωση της τελικής συμφωνίας, αλλά για το που βρίσκονται οι συζητήσεις μεταξύ των δυο μερών.
* Προσέχουν για να μην εκτεθούν, όπως με τους Βραζιλιάνους
Ο άνθρωπος που ηγείται του επενδυτικού ομίλου, είναι ο Σάββας Λιασής.
Επαναλαμβάνουμε σωστά πράττουν στον ΑΠΟΕΛ και δεν «ανοίγουν» σε μεγάλο βαθμό την «κάνουλα» των πληροφοριών (και της λεπτομερούς ενημέρωσης) για πιθανό «γάμο».
Εννοείται, ότι αν προκύψει συμφωνία, θα οδηγηθεί σε γενική συνέλευση της εταιρίας, για να την εγκρίνουν ή να την απορρίψουν οι μέτοχοι.
Π.Χ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις