Αυτό είναι το νέο ΔΣ του Ολυμπιακού με πρόεδρο τον Πέτρο Σάββα
Καταρτίστηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ολυμπιακού Λευκωσίας, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση του Σωματείου στις 08/06/2026 και θα έχει θητεία δύο ετών.




Στο φωτορεπορτάζ της Ομόνοιας από την προπόνηση της Πέμπτης οι Γιάννηδες των πρωταθλητών, Κούσουλος και Μασούρας, πόζαραν μαζί με χαμόγελο.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις