Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Ο Αγγλοκύπριος εξτρέμ της Μπέρνλι, Μάρκους Έντουαρντς, βρέθηκε στα επίσημα του γηπέδου, φουντώνοντας τις φήμες που τον θέλουν να φοράει το εθνόσημο!
Ο 27χρονος άσος, με χρηματιστηριακή αξία που αγγίζει τα 8.000.000 ευρώ, φαίνεται πως κάνει δεύτερες σκέψεις για το διεθνές του μέλλον. Παρότι στο παρελθόν στόχευε στα «Τρία Λιοντάρια» της Αγγλίας, η παρουσία του στο πλευρό της ομάδας του Απόστολου Μάντζιου δείχνει ότι η προσέγγιση της ΚΟΠ αρχίζει να αποδίδει καρπούς.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις