Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Ο νεαρός άσος, που πλέον αποτελεί μέλος της Εθνικής Ελπίδων της Βουλγαρίας, βρίσκεται στο «μικροσκόπιο» ομάδων από την πατρίδα του αλλά και την Ιταλία.
Αν και δεν υπάρχει ακόμη επίσημη κρούση, η ομάδα του Ύψωνα φαίνεται να κοστολογεί τον ποδοσφαιριστή κοντά στις 500.000 ευρώ.
Στο στρατόπεδο της ομάδας επικρατεί αισιοδοξία ότι η σταθερή του άνοδος θα φέρει σύντομα χειροπιαστές προτάσεις, καθώς ο Πάνκοφ θεωρείται ένα από τα πιο υποσχόμενα ταλέντα της κατηγορίας.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις