Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Την πρώτη του μεταγραφή πραγματοποίησε η Neftchi για φέτος. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός μέσος Breno Almeyda είναι ήδη μέλος της οικογένειας Neftchi. Υπεγράφη συμβόλαιο 2,5 ετών με τον 27χρονο ποδοσφαιριστή.
Αγωνίστηκε στα πρωταθλήματα Βραζιλίας, Σαουδικής Αραβίας και Μάλτας, τελευταίος σύλλογος του οποίου είναι ο Εθνικός Άχνας (Κύπρος). Έπαιξε σε 14 επίσημους αγώνες τη φετινή σεζόν στον Εθνικό, όπου αγωνίστηκε από το καλοκαίρι του 2024 και ήταν πέτυχε 3 γκολ και 5 ασίστ».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις