Μεγάλη ένταση στον πάγκο της ΑΕΚ με τους επιτηρητές του γηπέδου - Αποβλήθηκε ο Ινίγκο Ιδιάκεθ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Μεγάλη ένταση στον πάγκο της ΑΕΚ με τους επιτηρητές του γηπέδου - Αποβλήθηκε ο Ινίγκο Ιδιάκεθ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Στο 41ο λεπτό του αγώνα ΑΕΛ-ΑΕΚ στο στάδιο «Αλφαμέγα», υπήρξε μεγάλη ένταση στον πάγκο της Λαρνακιώτικης ομάδας με τους επιτηρητές του γηπέδου και αποβλήθηκε από τον πάγκο ο βοηθός προπονητής, Ινίγκο Ιδιάκεθ.

Οι «κιτρινοπράσινοι» διαμαρτυρήθηκαν έντονα για αντικείμενο που έπεσε από την κερκίδα και υπήρξε διακοπή στο ματς για 4-5 λεπτά.

Δείτε φωτογραφίες από την κάμερα του ThemaSports: 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια

Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια

Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.