Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




«Ήταν ένα μεγάλο ματς. Ένα ντέρμπι. Ισοφαρίσαμε στο πρώτο ημίχρονο. Είχαμε ευκαιρίες, είχε και ο αντίπαλος. Στο τέλος πήραμε το βαθμό. Η ομάδα δεν τα παρατάει. Παλέψαμε μέχρι και το τελευταίο λεπτό και τα καταφέραμε. Κάθε επιθετικός πιστεύει ότι θα έρθει η μπάλα και θα μπει το γκολ. Σημασία έχει ότι μπήκε το γκολ. Είμαστε καινούργια ομάδα, βλέπουμε ψηλά, θέλουμε το πρωτάθλημα. Το παλέψαμε μέχρι το τέλος και συνεχίζουμε».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις