«Έχω αμφιβολίες για το πέναλτι»

«Έχω αμφιβολίες για το πέναλτι»

Διαβάστε όσα είπε ο Μαρίνος Σατσιάς μετά την ήττα της Ομόνοιας Αραδίππου με 1-0 από την ΑΕΚ.

 
 
«Να συγχαρώ την ΑΕΚ για τη νίκη της και να πω ένα μπράβο για την πορεία της στην Ευρώπη. Μας κάνει περήφανους και να συνεχίσει έτσι. Δώσαμε χώρο στην ΑΕΚ, όσον αφορά το πέναλτι έπρεπε να δοθεί μια παρατήρηση και μετά το οτιδήποτε άλλο. Έχω τις αμφιβολίες μου για το πέναλτι. Στο πρώτο ημίχρονο η ΑΕΚ έκανε πολύ καλό παιχνίδι, στο δεύτερο ανεβήκαμε, παίξαμε και δημιουργήσαμε. Δεν μπορέσαμε να πάρουμε τον βαθμό. Ευχαριστώ τον κόσμο και συγνώμη που δεν καταφέραμε να τους δώσουμε χαρά».
 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Από το «Κράτος Μαφία» στο θεσμικό αδιέξοδο: Η αποστασιοποίηση Αναστασιάδη και το νομικό θρίλερ με τους ανακριτές

Από το «Κράτος Μαφία» στο θεσμικό αδιέξοδο: Η αποστασιοποίηση Αναστασιάδη και το νομικό θρίλερ με τους ανακριτές

Σε μια από τις πιο κρίσιμες καμπές για το κράτος δικαίου στην Κύπρο, το πολυσέλιδο πόρισμα της Ανεξάρτητης Αρχής Κατά της Διαφθοράς, βασισμένο στις αποκαλύψεις του βιβλίου «Κράτος Μαφία», προκαλεί πρωτοφανείς τριγμούς στο πολιτικό και νομικό οικοδόμημα της χώρας.