«Καπάρωσε» επίσημα θέση στα νοκ-άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου η Βοσνία μέσω 3ης θέσης!
Η Βοσνία με τους 4 βαθμούς και την παρουσία στην 3η θέση του 2ου ομίλου του Μουντιάλ, βρίσκεται στα νοκ-άουτ, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα!




Αποτελούσαν ελαφρυντικό οι πολλές απουσίες. Όμως, αυτοί που διαχειρίζονται την ομάδα, πρέπει να είναι προβληματισμένοι γενικότερα από τα συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα.
Οι «κίτρινοι» που έχουν βάση τον Ύψωνα, έμειναν ουσιαστικά στην «βόμβα» που είχαν ρίξει στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα. Όσοι εκτίμησαν τότε, ότι θα χτυπήσουν ακόμα και είσοδο στην πρώτη εξάδα, δεν έπεσαν μέσα.
Ο Τσέντομιρ Γιαννέφσκι, αποκλείεται να μην το αντιλαμβάνεται ότι αν δεν αρχίσει να παίρνει βαθμούς η ομάδα, ο ιδιοκτήτης της Εβγένι Σαβίν, θα σκεφτεί το σενάριο απόλυσης του…
Π.Χ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις