Επίσημο το ΜΠΑΜ των 4 εκατ. ευρώ με Μπαμπίκα!

Επίσημο το ΜΠΑΜ των 4 εκατ. ευρώ με Μπαμπίκα!

O πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη, Σάβι Μπαμπίκα, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Σερβία για λογαριασμό του Ερυθρού Αστέρα που όπως αναφέρουν στην πλήρωσε 4 εκατ. ευρώ για να τον κάνει δικό του.

Αναλυτικά:

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FK Crvena zvezda (@crvenazvezdafk)

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

DEAL με Κούτσακο - Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ

DEAL με Κούτσακο - Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ

Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ για την επέκταση της συνεργασίας με τον Νικόλα Κούτσακο.