ΜΟΥΝΤΙΑΛ 2026: Προκρίσεις για τους... δικούς μας - Μόνο ένας εκτός!
Οι εννιά από τους δέκα ποδοσφαιριστές οι οποίοι... ταξίδεψαν για το Μουντιάλ από το κυπριακό πρωτάθλημα πανηγύρισαν πρόκριση στους «32».




«Βράζει» με τη διαιτησία του Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Αφού αρχικά πόσταρε βιντεάκια από κάποιες συγκεκριμένες φάσεις, κατά τη διάρκεια του 4ου δεκαλέπτου σχολίασε συνολικά τη διαιτησία.
«Τον κακό Γιαννακοπουλο… Με αυτά που βλέπουμε θα ασχοληθεί κανείς ποτέ ή όλα καλά; Ούτε με Ιωαννίδη και Σαλονίκη δεν συγκρίνονται αυτά», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας του «τριφυλλιού», ο οποίος δεν βρίσκεται στο ΟΑΚΑ.

Πηγή: sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις