Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Το ματς με την Εφές έχει κριθεί και ο Κώστας Σλούκας ξεσπά...
Οι κάμερες έπιασαν τον παθιασμένο πανηγυρισμό του αρχηγού του τριφυλλιού στο τέλος του χθεσινού σημαντικού αγώνα με την τουρκική ομάδα του πρώτου στη σειρά των αναμετρήσεων για τα πλέι-οφ της Ευρωλίγκας.
Kostas Sloukas erupts with emotions at the end of GAME 1 😤 pic.twitter.com/gjaggHIBLV
— BasketNews (@BasketNews_com) April 22, 2025
Πηγή: sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις