«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Συγκεκριμένα, ο Ελλαδίτης διεθνής μέσος ένιωσε ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο και γι΄ αυτό τον λόγο δεν είναι στις επιλογές του Βαγγέλη Σάμιου...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις