ΑΠΟΕΛ: Έσπασε το φράγμα των 3.000 και το 20% που ξεχωρίζει!
Μέσα σε μία εβδομάδα ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ ξεπέρασε το φράγμα της αγοράς 3 χιλιάδων εισιτηρίων διαρκείας.




Συγκεκριμένα, ο Ελλαδίτης διεθνής μέσος ένιωσε ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο και γι΄ αυτό τον λόγο δεν είναι στις επιλογές του Βαγγέλη Σάμιου...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις