ΕΝΠ: «Συγχαρητήρια μας στον Διαιτητή Αθανασίου και τους συνεργάτες του»

ΕΝΠ: «Συγχαρητήρια μας στον Διαιτητή Αθανασίου και τους συνεργάτες του»

Η ανακοίνωση της ΕΝΠ.

Πιστοί στην εξαγγελία μας , ότι δηλαδή θα παρακολουθούμε προσεχτικά τις διαιτησίες στα παιχνίδια μας και θα αντιδρούμε αναλόγως, αυτή τη φορά πρέπει να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στον Διαιτητή Αθανασίου και τους συνεργάτες του.
Προσπάθησε από το πρώτο λεπτό να είναι σωστός και ακριβοδίκαιος, κάτι που κατάφερε σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Δυστυχώς για μας, η φάση του πέναλτι, που ίσως έκρινε την αναμέτρηση, ήταν παράβαση και σωστά σφυρίχτηκε.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια

Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια

Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.