«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




«Ξέραμε ότι θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Ήρθαμε εδώ με πλάνο για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Είναι στιγμή να έρθουν όλοι κοντά, να ενωθούμε γιατί μας περιμένει δύσκολη συνέχεια. Πήραμε 10 βαθμούς στους τελευταίους 4 αγώνες.
Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό για τον Μαλεκκίδη, με ενημέρωσαν ότι δείχνει σοβαρός ο τραυματισμός του».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις