Οριστικά παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπαντιό!
Παίκτης του Παναθηναϊκού, θα πρέπει να θεωρείται ο Μπρανκού Μπαντιό, καθώς οι πράσινοι έδωσαν τα χέρια με τη Βαλένθια, καταβάλλοντας την απαιτούμενη ρήτρα για την απόκτηση του Σενεγαλέζου γκαρντ!




«Σήμερα φέραμε ένα καλό αποτέλεσμα, απέναντι σε μία μεγάλη ομάδα. Αν κερδίζαμε δεν θα ήταν έκπληξη, παίξαμε πολύ καλά. Δεχθήκαμε δύο γκολ από ατομικά λάθη. Είχαμε ευκαιρίες για να πετύχουμε τρίτο γκολ. Είμαι χαρούμενος, διότι στα τελευταία παιχνίδια χάσαμε μόνο ένα. Αυτό δείχνει ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Η φιλοδοξία μας είναι να κερδίσουμε την Ανόρθωση την Δευτέρα. Πάμε βήμα, με βήμα».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις