Φαλ: «Έπαιξε μεγάλο ρόλο ο Ομπράντοβιτς, ελπίζω να κάνω περήφανους τους φίλους του Παναθηναϊκού»
Ο Μουσταφά Φαλ επισκέφτηκε το Telekom Center και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού AKTOR.




Αναλυτικά:
«Είναι πολύ σκληρό για εμάς που χάσαμε ξανά με αυτό τον τρόπο, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Παίξαμε με τον Άρη, μια από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος και ήμασταν κοντά στο να κερδίσουμε.
Αξίζαμε περισσότερα, είχαμε ευκαιρίες στο τέλος με τον Μπάρι, τον Ανδρέου και τον Μιχάλη. Τις τελευταίες εβδομάδες κάνουμε πολύ καλά παιχνίδια, αλλά για μια ακόμη φορά η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας.
Είμαι πολύ περήφανος που είμαι προπονητής αυτής της ομάδας. Είμαι σίγουρος ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες, γιατί το αξίζουμε».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις