Πετεβίνος: «Πάμε για θετικό αποτέλεσμα στο Μόλντε»

Πετεβίνος: «Πάμε για θετικό αποτέλεσμα στο Μόλντε»

Δηλώσεις έκανε ο Νεκτάριος Πετεβίνος λίγο πριν την αναχώρηση του ΑΠΟΕΛ για την Νορβηγία

Αναλυτικά:

«Δεν πήραμε αυτά που αξίζαμε τις πρώτες δύο αγωνιστικές αλλά τα πήραμε κόντρα στη Φιορεντίνα. Έχουμε ως οδηγό το ματς με τη Φιορεντίνα κι αυτό που μετράει τη δεδομένη στιγμή είναι η βαθμοθηρία και να πάρουμε όσο πιο πολλούς βαθμούς μπορούμε. Πάμε για θετικό αποτέλεσμα στο Μόλντε και στην αποστολή έχουμε 19 ποδοσφαιριστές. Ο Κόρμπου δεν θα είναι μαζί μας αλλά οι Ντβάλι και Μάγιερ βρίσκονται στην αποστολή. Όπως είπε κι ο προπονητής θα βγάλει 11άδα και θα βρει και αλλαγές. Είναι μία ιδιαιτερότητα ο πλαστικός χλοοτάπτητας. Η χθεσινή προπόνηση έγινε σε πλαστικό χλοοτάπητα για να υπάρχει μία πρώτη αντίληψη. Παίξαμε αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια σε πλαστικό χλοοτάπητα. Ελπίζω να μην παίξει τόσο ρόλο Έχουμε 200 ΑΠΟΕΛΙΣΤΕΣ μαζί μας και μας περιμένουν κι άλλοι στη Νορβηγία, έτσι υπολογίζω ότι θα δώσουν το παρών τους 250 φίλοι της ομάδας μας».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Αποκάλυψη που σοκάρει για Ραφίνια: «Έχει σοβαρό οικογενειακό και οικονομικό πρόβλημα»!

Αποκάλυψη που σοκάρει για Ραφίνια: «Έχει σοβαρό οικογενειακό και οικονομικό πρόβλημα»!

Δύσκολες στιγμές φαίνεται πως περνά ο Ραφίνια, καθώς ο τραυματισμός που υπέστη με τη Βραζιλία ήρθε να προστεθεί σε μια περίοδο κατά την οποία το όνομά του βρίσκεται στο επίκεντρο έντονων φημών.