Η εντυπωσιακή παρακάμερα του Παναθηναϊκού AKTOR από το ντέρμπι των «αιωνίων» (BINTEO)

Η εντυπωσιακή παρακάμερα του Παναθηναϊκού AKTOR από το ντέρμπι των «αιωνίων» (BINTEO)

Την παρακάμερα του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για την 8η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, δημοσίευσε ο Παναθηναϊκός AKTOR!

Παναθηναϊκός AKTOR και Ολυμπιακός τέθηκαν αντιμέτωποι το βράδυ τη περασμένης Παρασκευής (8/11) για την 8η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, προσφέροντάς μας «πλούσιο» θέαμα και με τους «ερυθρόλευκους» να πανηγυρίζουν τη νίκη στο φινάλε!

Η «πράσινη» ΚΑΕ δημοσίευσε την παρακάμερα του ντέρμπι, αποτυπώνοντας τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι που βρέθηκαν στο ανακαινισμένο ΟΑΚΑ, εντυπωσιακά πλάνα από το μεγάλο ματς, αλλά και το χειροκρότημα που πήραν, παρά την ήττα τους, οι παίκτες του Παναθηναϊκού, μετά το τέλος της συναρπαστικής αναμέτρησης.

Η παρακάμερα του Παναθηναϊκού από το ντέρμπι των «αιωνίων»:

 

 

sport-fm.gr

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Οι οικονομικές υπερβάσεις, η πρόθεση για απόκτηση δανεικών και το plan b για την έδρα»

«Οι οικονομικές υπερβάσεις, η πρόθεση για απόκτηση δανεικών και το plan b για την έδρα»

Στον Supersport 104, μίλησε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Καρμιώτισσας, Παύλος Μιχαήλ, για όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα.