ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Αναλυτικά:
Συνεργείο συμμετοχής του ΑΠΟΕΛ, στον Ραδιομαραθώνιο. 4 ποδοσφαιριστές μας, οι Sarfo, Abagna, Σατσιάς και Καττιρτζής θα βρίσκονται μέχρι και τις 12:30 στην οδό Στασικράτους.


Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις