Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια
Λόγω της υπόθεσης με τον Γέσπερ Γιάνσον η Ομόνοια δεν έχει δικαίωμα εγγραφής ποδοσφαιριστών.




Η ανάρτηση του ΑΠΟΕΛ:
View this post on Instagram
«Συγχαρητήρια για τη μεγάλη νίκη. Είμαι περήφανος για όλους, ποδοσφαιριστές και τεχνικό τιμ. Δώσαμε ένα δώρο γενεθλίων στον κόσμο μας. Αποδείξαμε ψες το βράδυ ότι αξίζετε πολύ περισσότερα. Σας εύχομαι ότι καλύτερο σε εσάς και τις οικογένειες σας. Συνεχίστε την σκληρή δουλειά και πιστεύουμε σε εσάς. Ελπίζω ότι θα είμαστε ξανά πρωταθλητές και θα συνεχίσουμε και στην επόμενη φάση του Conference».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις