Πήρε το ντέρμπι της πρεμιέρας η Ομόνοια

Πήρε το ντέρμπι της πρεμιέρας η Ομόνοια

Η πετοσφαιρική Ομόνοια επικράτησε με 3-1 σετ του Παφιακού στο μεγάλο ντέρμπι της πρεμιέρας του Πρωταθλήματος Πετόσφαιρας.

Τα σετ: 25-23, 25-20, 25-27, 25-12

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια

Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια

Λόγω της υπόθεσης με τον Γέσπερ Γιάνσον η Ομόνοια δεν έχει δικαίωμα εγγραφής ποδοσφαιριστών.