ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Συγκεκριμένα, ο Βορειομακεδόνας τεχνικός ο οποίος θα κάνει ντεμπούτο στον «ερυθρόλευκο» πάγκο, θα στερηθεί τις υπηρεσίες των Καρλίτος, Ντουρμισάι, Βίκτωρος και Παπαγεωργίου, ενώ εκτός αποστολής αναμένεται να μείνει και ο Φράγκος λόγω ενοχλήσεων στους κοιλιακούς.
Υπάρχουν όμως και ευχάριστα νέα, αφού οι Ντιακιτέ και Αζεβέδο τέθηκαν στη διάθεση του και θα είναι στην αποστολή...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις