EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Ντεμπούτο πραγματοποίησε χθες βράδυ ο Στεφάν Γιόβετιτς. Ο Μαυροβούνιος επιθετικός αγωνίστηκε 45 λεπτά στο στάδιο Αλφαμέγα και έγινε ο 22ος ποδοσφαιριστής μας που χρησιμοποιείται από τον Bάλντας Νταμπράουσκας σε επίσημο αγώνα στην τρέχουσα σεζόν.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις