Διάψευση ότι μετακομίζει Λευκωσία ο Γιάννου…
Κυκλοφόρησαν φήμες από χθες, σε διάφορα στέκια, ότι ο Παναγιώτης Γιάννου, μόλις εκδοθεί το τυπικό διαζύγιο του με την ΑΕΛ, την επόμενη μέρα θα πιάσει δουλειά σε άλλη ομάδα του νησιού…
Ακολουθήστε μας στο Google news
Ο Γκρεγκ Χότζες δεν ήταν μία απλή μορφή του NBA. Ήταν ένας από τους καλύτερους σουτέρ της δεκαετίας του '80 κι αν ο Μάικλ Τζόρνταν ήταν ο απόλυτος αγωνιστικός ρυθμιστής των Μπουλς στα nineties, εκείνος ήταν ο... γενναίος του Σικάγου.
Τόσο γενναίος και τόσο αποφασισμένος να επηρεάσει τα πράγματα (και) εκτός των γραμμών του γηπέδου, που έφθασε σε σημείο να φορέσει ένα λευκό Ντασίκι, φορεσιά των ισλαμικών κοινοτήτων κυρίως της δυτικής Αφρικής και να επισκεφτεί τον Λευκό Οίκο με μόνο στόχο να συναντήσει τον Τζορτζ Μπους τον πρεσβύτερο, για να του δώσει ένα γράμμα διαμαρτυρίας -που παρέθετε ένα σωρό προβλήματα που αντιμετώπιζαν και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν, οι μειονότητες εντός των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Μόλις είχε κατακτήσει με τους Ταύρους το δεύτερο πρωτάθλημα της καριέρας του και αμέσως μετά τους τελικούς του 1992, μαζί με τους τους περισσότερους από τους συμπαίκτες του, επισκέφθηκε -κατόπιν ομαδικής πρόσκλησης- τον Πλανητάρχη στο πολιτικό του σπίτι.
Ειδικά από τη στιγμή που ο Μάικλ Τζόρνταν δεν εμφανίστηκε στο event, ο Γκρεγκ Χότζες λόγω και της στιλιστικής-πολιτικής του άποψης, βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Όχι για καλό δικό του, απ' ότι τελικά αποδείχθηκε. Έδωσε τον φάκελο με το γράμμα του στην ιδιαιτέρα γραμματέα του Τζορτζ Μπους, που μάλλον διαβάστηκε και ο Χότζες ξαφνικά, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (εντός εβδομάδων δηλαδή), έπαψε να θεωρείται μετρ των τριπόντων και έγινε «επικίνδυνος για το έθνος», λόγω των «επαναστατικών του απόψεων», που χρόνια αργότερα έγιναν... Black Lives Matter.
Το αποτέλεσμα, ήταν να αποδεσμευτεί από τους Σικάγο Μπουλς εκείνο το καλοκαίρι και παρά το γεγονός ότι ήταν σε παραγωγική ηλικία (32 ετών) δεν βρήκε ποτέ ξανά συμβόλαιο στον «μαγικό πλανήτη». Έπαιξε κάποια χρόνια στην Τουρκία, στην Ιταλία, στη Σουηδία και στη συνέχεια αποσύρθηκε από την ενεργό δράση. Ασχολήθηκε μέχρι το 2015 με την προπονητική, σε σημείο που βρέθηκε ακόμα και στον πάγκο των Λέικερς ως βοηθός του Φιλ Τζάκσον από το 2005 έως το 2011, καθώς ο Zen Master ήθελε να φροντίσει κάπως το Karma του από το γεγονός ότι είχε... λουφάξει το 1992, όταν είχε προκύψει η βουβή τιμωρία από τους Μπουλς και ολόκληρη τη λίγκα.
Η ιστορία του Γκεγκ Χότζες δεν είχε γίνει πρωτοσέλιδο, αλλά έγινε βιβλίο. Το 2017 εκδόθηκε η βιογραφία του με τίτλο «Long Shot: The Triumphs and Struggles of an NBA Freedom Fighter». O ίδιος πλήρωσε το... μάρμαρο των απόψεών του, λες και ήταν κρύσταλλος Βοημίας, αλλά τώρα κάποιος πρέπει να πληρώσει και τον ίδιο για τα δικαιώματα που κατέχει νόμιμα από την βιογραφία που σκοπό είχε μία εταιρία να την κάνει σειρά Ντοκιμαντέρ.
Το 2021, αμέσως μετά την επιτυχία του Last Dance σε συμπαραγωγή ESPN και Netflix, που περιέγραφε οπτικοακουστικά τα έργα και τις μέρες του Μάικλ Τζόρνταν στο Σικάγο παρέα με τους Μπουλς, ο ηθοποιός και παραγωγός Τζάστιν Μπαλντόνι, συμφώνησε με τον Γκρεγκ Χότζες για τη δημιουργία ενός Documentary που θα αφηγούνταν την κατάσταση από την οπτική του πιο αδικημένου παίκτη στην ιστορία του NBA. Και το βιβλίο του θα ήταν η βάση ολόκληρου του σεναρίου.
Ο Χότζες είχε αποδεχτεί την πρόταση της εταιρίας του Μπαλντόνι και του δισεκατομμυριούχου παραγωγού Στιβ Σάροβιτς, ονόματι Wayfarer και είχε υπογράψει τα συμβόλαια. Άρχισαν τα σχέδια επί χάρτου, πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα και τότε άρχισε το κλίμα να... βαραίνει. Επιλέχθηκαν ως πιθανοί τίτλοι το Lost Dance ή το Whiteballed. Και οι δύο άρεσαν στον Χότζες, ο οποίος είχε λόγο επί της διαδικασίας, αλλά το πρόβλημα άρχισε όταν ο Μπαλντόνι -σύμφωνα με τον Χότζες- αποφάσισε να κάνει πιο... ζουμερό το σενάριο και «εύπεπτο» στο κοινό που θα το παρακολουθούσε.
«Όταν γνώρισα τον σκηνοθέτη που αρχικά είχε επιλέξει η εταιρία παραγωγής συνειδητοποίησα ότι ήθελε να αποδώσει δικαιοσύνη στην ιστορία μου και με μια ακριβή απεικόνιση όλων όσων περιγράφω στο βιβλίο μου», δήλωσε τώρα ο Χότζες, ο οποίος ειδικά τους τελευταίους 12 μήνες προσπαθεί να βγάλει άκρη για τα πνευματικά δικαιώματα, αλλά ο Μπαλντόνι και οι συνεργάτες του, δεν απαντούν ούτε στο τηλέφωνο. «Η Wayfarer στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για αυτή την εκδοχή της ιστορίας. Ο Μπαλντόνι απλώς ήθελε απλώς να συγκεντρώσει τα φώτα πάνω του, ειδικά από τη στιγμή που είχε προηγηθεί η εμπορική επιτυχία του "Last Dance". Δεν τον ενδιέφερε το πραγματικό βάρος της ευθύνης που θεωρώ πως είχαμε όλοι μας για να πούμε τι σημαίνει διαχρονικά να είσαι μαύρος στην Αμερική», ενημερώνει ο Χότζες.
Και κάπως έτσι οι δύο πλευρές κατέληξαν στα δικαστήρια, για τα δικαιώματα που έχει παραχωρήσει ο Γκρεγκ Χότζες, αλλά δεν έχει πληρωθεί ακόμα γι' αυτά, ενώ ο Μπαλντόνι μέσω της Wayfarer παραθέτει πως έχει ήδη σπαταλήσει 1,1 εκατομμύρια δολάρια για το project που δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ κάποια από αυτά τα χρήματα έχουν πάει στον Χότζες για την αμοιβή του ως σύμβουλος κατά τη διάρκεια της παραγωγής.
Τώρα, η εταιρία προτείνει στον Χότζες να βρει όποιον σκηνοθέτη θέλει και όποιον παραγωγό επιθυμεί για να κάνει πράξη το Lost Dance (ή όπως αλλιώς θα λέγεται) κι αν βρει κάποιον τότε του παραχωρεί τα δικαιώματα για 175.000 δολάρια. Μία πρόταση που έκανε έξαλλο τον δύο φορές πρωταθλητή NBA και τρεις φορές νικητή του διαγωνισμού τριπόντων σε All-Star Weekend, που αυτή τη φορά σκοπεύει να κάνει τα πάντα για να βρει το δίκιο του.
Όπως και να έχει πάντως, από τον Μπαλντόνι, πάει να βγει χρεωμένος. Μόνο που δεν είναι ο μόνος που την έχει... πατήσει από τον συγκεκριμένο. Η πρωταγωνίστρια του It Ends with Us, Μπλέικ Λάιβλι, τα έχει βάλει επίσης μαζί του, κατηγορώντας τον ότι χρωστάει και σε εκείνη!