Σενσι με τα κόκκινα!
Στη δεύτερη καλοκαιρινή της προσθήκη προχώρησε η ΤΣΣΚΑ, καθώς επισημοποίησε τη συμφωνία της με τον Στέφανο Σένσι.




Στην Ανόρθωση βρήκαν την λύση και ο Βέλγος εξτρέμ ο οποίος αγωνίστηκε μόλις 11 φορές με τους κυναόλευκους αποχωρεί.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις