Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Αναλυτικά:
«Ο δεσμός μεταξύ των ποδοσφαιριστών και των φιλάθλων μας είναι η δύναμη μας. Εξασφαλίστε τα εισιτήρια σας και σπρώξτε την ομάδα μας στον επόμενο γύρο!».
Δείτε το σχετικό ποστάρισμα:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις