Στο «Αντωνης Παπαδόπουλος» η Ομόνοια Αραδίππου

Στο «Αντωνης Παπαδόπουλος» η Ομόνοια Αραδίππου

Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ανόρθωση, ενημερώνει για τη σύναψη συμφωνίας με την Ομόνοια Αραδίππου, για την παραχώρηση χρήσης του σταδίου «Αντώνης Παπαδόπουλος» για τη νέα περίοδο (2024-2025).

Αναλυτικά:

«Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου και η Ομόνοια Αραδίππου ανακοινώνουν την σύναψη συμφωνίας για παραχώρηση χρήσης του Σταδίου «Αντώνης Παπαδόπουλος» από την Ομόνοια Αραδίππου για την αγωνιστική περίοδο 2024-25.

Η συμφωνία προνοεί τη χρήση από την Ομόνοια Αραδίππου όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων, πλην της Νότιας κερκίδας η οποία θα παραμένει κλειστή».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό

Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό

Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.