Έδωσαν τα χέρια για τη μεταγραφή του Μπα!
Θέμα χρόνου είναι η ολοκλήρωση του deal για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ, Αλγκασίμ Μπα στη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.




«Σημαίνει ότι έκανα καλά τη δουλειά μου. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου. Ελπίζω ότι θα κατακτήσουμε το κύπελλο», τόνισε στις δηλώσεις του κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων της ΚΟΠ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις