«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Ο εκ των αρχηγών των γαλαζοκιτρίνων άκουσε ρυθμικά το όνομα του από το πλήθος που βρισκόταν κάτω από το οίκημα του ΑΠΟΕΛ.
Δείτε το βίντεο από τον εξώστη:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις