Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Αναλυτικά:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι, μια δύσκολη σεζόν. Καταφέραμε να πάρουμε το τρόπαιο, Ήταν δύσκολη η χρονιά και για μένα με τραυματισμούς»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις