Τους δεξιώθηκε η διοίκηση της Καρμιώτισσας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Τους δεξιώθηκε η διοίκηση της Καρμιώτισσας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Η διοίκηση της Καρμιώτισσας δεξιώθηκε την ομάδας στην ταβέρνα το Απάχικο στην πλατεία Ηρώων.

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.