Τους δεξιώθηκε η διοίκηση της Καρμιώτισσας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Τους δεξιώθηκε η διοίκηση της Καρμιώτισσας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Η διοίκηση της Καρμιώτισσας δεξιώθηκε την ομάδας στην ταβέρνα το Απάχικο στην πλατεία Ηρώων.

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!

Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!

Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.