«Ο ΑΠΟΕΛ η καλύτερη ομάδα, θέλω να μείνω»!

«Ο ΑΠΟΕΛ η καλύτερη ομάδα, θέλω να μείνω»!

Ο Ματέο Σούσιτς μίλησε στο αγώνα του ΑΠΟΕΛ εν όψει Άρη και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην προσπάθεια για τον φετινό τίτλο αλλά και το μέλλον του.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή

EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή

Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.