Δυνατό ΣΚΗΝΙΚΟ στο ΓΣΠ: Δύο Ομονοιάτες μπήκαν στο γήπεδο και οργάνωσαν την κερκίδα (ΒΙΝΤΕΟ)

Δυνατό ΣΚΗΝΙΚΟ στο ΓΣΠ: Δύο Ομονοιάτες μπήκαν στο γήπεδο και οργάνωσαν την κερκίδα (ΒΙΝΤΕΟ)

Πριν από την έναρξη του αγώνα κυπέλλου στο ΓΣΠ ανάμεσα στην Ομόνοια και τον Άρη, δύο οπαδοί των γηπεδούχων μπήκαν στο γήπεδο και οργάνωναν την πράσινη κερκίδα!

Δείτε βίντεο - Πατήστε ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Παραδοσιακό Asado για τους Αργεντίνους: Έψησαν 500 κιλά μοσχάρι με τους Λαουτάρο και Εμιλιάνο Μαρτίνεζ να κλέβουν την παράσταση! (ΒΙΝΤΕΟ)

Παραδοσιακό Asado για τους Αργεντίνους: Έψησαν 500 κιλά μοσχάρι με τους Λαουτάρο και Εμιλιάνο Μαρτίνεζ να κλέβουν την παράσταση! (ΒΙΝΤΕΟ)

Το έκαναν και πριν τον αγώνα με την Αυστρία και το αποτέλεσμα ήταν ξανά νίκη, τώρα χαλαροί μετά την εξασφάλιση της πρόκρισης απόλαυσαν το asado με 500 κιλά αργεντίνικο κρέας.

BEST OF THEMASPORTS