Στον... πάγκο με Σίμο και Γρηγόρη (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Στον... πάγκο με Σίμο και Γρηγόρη (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Πριν από την έναρξη του αγώνα Ομόνοια-Πάφος FC, ο πρόεδρος του «τριφυλλιού», Σταύρος Παπασταύρου, κάθισε στον πάγκο της ομάδας του και τα είπε για αρκετά λεπτά με τους συνεργάτες του, Δημήτρη Γρηγόρη και Σίμο Ταραπουλούζη, ενώ συνομίλησε και ξεχωριστά με τους δύο άντρες.

Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ανόρθωση: Ριζική αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμός στις ακαδημίες – Η νέα δομή

Ανόρθωση: Ριζική αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμός στις ακαδημίες – Η νέα δομή

Η Ανόρθωση ανακοινώνει τη ριζική αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου της, μέσω της εισαγωγής ενός νέου, σύγχρονου μοντέλου διοίκησης και λειτουργίας.