Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Ο Πορτογάλος τεχνικός έγραψε… «Είμαστε στην 1η θέση και θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση. Μην σταματάς να πιστεύεις! Μόνο ΑΠΟΕΛ»
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις