EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Ο πρώην προπονητής των ΑΠΟΕΛ και Παναθηναϊκού μεταξύ άλλων, παρακολουθεί το φιλικό παιχνίδι της Εθνικής Κύπρου με αντίπαλο τη Σερβία.
Στο ημίχρονο μάλιστα, τα είπε με τον πρόεδρο του Απόλλωνα, Νίκο Κίρζη...
Δείτε φωτογραφίες από την κάμερα του ThemaSports:


Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις