«Έπιασε» ξανά πέναλτι ο Μολ!

«Έπιασε» ξανά πέναλτι ο Μολ!

Στο 10ο λεπτό του φιλικού αγώνα στο «ΑΕΚ Αρένα», η Σερβία κέρδισε πέναλτι και είχε την ευκαιρία να κάνει το 0-2 κόντρα στην Εθνική μας ομάδα.

Ο Μολ όμως στο 11ο λεπτό απέκρουσε το πέναλτι που εκτέλεσε ο Μίτροβιτς και κράτησε το 0-1.

Θυμίζουμε ότι ο Ελβετοκύπριος τερματοφύλακας είχε αποκρούσει πέναλτι και στο προηγούμενο φιλικό κόντρα στη Λετονία.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ο Βοζίνια κυκλοφορεί ελεύθερος και στα 40 του θέλει νέα πρόκληση!

Ο Βοζίνια κυκλοφορεί ελεύθερος και στα 40 του θέλει νέα πρόκληση!

Ο Βοζίνια προσπαθεί μέσω του Παγκοσμίου Κυπέλλου να βρει και νέα ομάδα στα 40 του, πέρα από το πόσο… viral έχει φτάσει να θεωρείται με την εκτόξευση της απήχησης που έχει στα social media!