Από ΑΕΛ, λένε, δεν έχουν ιδέα...

Από ΑΕΛ, λένε, δεν έχουν ιδέα...

Η ανάρτηση σε παρασκηνιακή στήλη Ελλαδικής ιστοσελίδας, περί "large" ιδιοκτήτη ομάδας που φέρεται να ενδιαφέρεται να επενδύσει σε κυπριακή, αποτελεί το πρώτο θέμα συζήτησης στα στέκια του νησιού. 

Πολλοί έκαναν τον συνειρμό ότι πρόκειται για την ΑΕΛ.

 Άνθρωποι από τα ενδότερα της Λεμεσιανής ομάδας, μας ξεκαθάρισαν ότι δεν έχουν ιδέα οτι ενδιαφέρεται Ελλαδίτης παράγοντας να κάμει "μπίζινες" στην ομάδα τους.

 Ενδεχομένως η εν λόγω ιστοσελίδα να έριξε ένα "πυροτέχνημα" για να γράψει κλικς και πολλοί έχουν "τσιμπήσει". Την τελευταία κουβέντα δεν μας την είπε παράγοντας της ΑΕΛ, αλλά αποτελεί δική μας υποψία...

Π.Χ

 

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Στις 02:00 η επανέναρξη σύμφωνα με την Equipe - «Το ματς παραμένει σε αναστολή» ακούστηκε από τα μεγάφωνα

Στις 02:00 η επανέναρξη σύμφωνα με την Equipe - «Το ματς παραμένει σε αναστολή» ακούστηκε από τα μεγάφωνα

Οι Γάλλοι αναφέρουν ότι το δεύτερο ημίχρονο θα αρχίσει στις 02:00, ωστόσο νέα ανακοίνωση στο «Lincoln Financial Field» κράτησε στον αέρα την επανέναρξη της αναμέτρησης.