Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Λέουβενμπεργκ, Νταρίκουα, Σιέλβικ, Εκπολό, Σάντος, Κολ, Γιούρτσεβιτς, Αρτεάν, Κρμέντσικ, Βαλμπουενά, Μπακενγκά.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις