Back2back πρωταθλήτρια η Ολυμπιάδα (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Back2back πρωταθλήτρια η Ολυμπιάδα (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Πρωταθλήτρια για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Ολυμπιάδα Νεάπολης στο Βόλεϊ Γυναικών.

Για την 20η και τελευταία αγωνιστική επικράτησε με 3-0 σετ της Lemesos Volleyball.

Μετά το τέλος του αγώνα οι o πρόεδρος της ΚΟΠΕ Δρ Κώστας Κωνσταντίνου απένειμε το τρόπαιο στην αρχηγό της ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ, Βερόνικα Χουντίμα.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Πένθος στην Ολλανδία: Ο Χάκπο και η σύντροφός του έχασαν το αγέννητο μωρό τους

Πένθος στην Ολλανδία: Ο Χάκπο και η σύντροφός του έχασαν το αγέννητο μωρό τους

Δυσάρεστη είδηση για τον 27χρονο επιθετικό της Ολλανδίας και της Λίβερπουλ, Κόντι Χάκπο, του οποίου η σύντροφός του απέβαλε.