ΣΑΤΣΙΑΣ: «Δίκαια πήραμε το τρίποντο, ήμασταν πολύ σοβαροί - Μπορούμε να πάμε και πιο ψηλά»

ΣΑΤΣΙΑΣ: «Δίκαια πήραμε το τρίποντο, ήμασταν πολύ σοβαροί - Μπορούμε να πάμε και πιο ψηλά»

Δείτε τι δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου στο Δασάκι, μετά το τέλος του αγώνα Εθνικός-Οθέλλος, ο προπονητής της Αχνιώτικης ομάδας, Μαρίνος Σατσιάς.

Αναλυτικά:

«Συγχαρητήρια στους παίκτες μας, δίκαια πήραμε το τρίποντο, ήμασταν πολύ σοβαροί σε ολόκληρο το παιχνίδι. Μπράβο στα παιδιά που ακολουθούν πιστά το πλάνο και είναι πειθαρχημένοι. Μπορούμε να πάμε και πιο ψηλά, αυτό κάναμε και αυτό θα κάνουμε στην πορεία».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Τραγική κατάληξη σε αιματηρή συμπλοκή στην Καλλιθέα - Νεκρός ένας νεαρός, 14 άτομα στην Αστυνομία

Τραγική κατάληξη σε αιματηρή συμπλοκή στην Καλλιθέα - Νεκρός ένας νεαρός, 14 άτομα στην Αστυνομία

Σοβαρό περιστατικό βίας σημειώθηκε στην Καλλιθέα, όπου περίπου δέκα άτομα ενεπλάκησαν σε συμπλοκή που κατέληξε στον θανάσιμο τραυματισμό ενός νεαρού ηλικίας περίπου 17-18 ετών.