Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Φαίνεται πως δεν του βγαίνουν κάποιες τακτικές επιλογές στον Ισπανό τεχνικό, με αποτέλεσμα η ομάδα να δέχεται την μία ήττα πίσω από την άλλη. (βλ. το παιχνίδι με τον Άρη που επέλεξε να παίξει επιθετικά και δέχθηκε τρία γκολ στο 1ο ημίχρονο)
Έχει την στήριξη της διοίκησης, αφού έδειξε σπουδαίο έργο στην αρχή της σεζόν, ωστόσο χρειάζεται η Ανόρθωση να επανέλθει στις καλές εμφανίσεις.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις