Πεντάρα, πρωτιά και επίδειξη δύναμης για το Βέλγιο απέναντι στη Νέα Ζηλανδία
Το Βέλγιο συνέτριψε με 5-1 τη Νέα Ζηλανδία για την τρίτη αγωνιστική του 7ου ομίλου στο Μουντιάλ 2026, κατέκτησε την πρώτη θέση και προκρίθηκε στα νοκ άουτ.




Φαίνεται πως δεν του βγαίνουν κάποιες τακτικές επιλογές στον Ισπανό τεχνικό, με αποτέλεσμα η ομάδα να δέχεται την μία ήττα πίσω από την άλλη. (βλ. το παιχνίδι με τον Άρη που επέλεξε να παίξει επιθετικά και δέχθηκε τρία γκολ στο 1ο ημίχρονο)
Έχει την στήριξη της διοίκησης, αφού έδειξε σπουδαίο έργο στην αρχή της σεζόν, ωστόσο χρειάζεται η Ανόρθωση να επανέλθει στις καλές εμφανίσεις.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις