ΤΟΣΑ εισιτήρια διαρκείας διάθεσε μέχρι στιγμής το ΑΠΟΕΛ!
Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.




Φαίνεται πως δεν του βγαίνουν κάποιες τακτικές επιλογές στον Ισπανό τεχνικό, με αποτέλεσμα η ομάδα να δέχεται την μία ήττα πίσω από την άλλη. (βλ. το παιχνίδι με τον Άρη που επέλεξε να παίξει επιθετικά και δέχθηκε τρία γκολ στο 1ο ημίχρονο)
Έχει την στήριξη της διοίκησης, αφού έδειξε σπουδαίο έργο στην αρχή της σεζόν, ωστόσο χρειάζεται η Ανόρθωση να επανέλθει στις καλές εμφανίσεις.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις